Tisztelt Mitsubishi Tulajdonos!
Ugyan az új koronavírus járvány komoly kihívásokkal állítja szembe az egész világot, a Mitsubishi Motors igyekszik mindent megtenni az Ön mobilitásának megőrzése érdekében. Természetesen mi is azt javasoljuk Ön és családja védelmében, hogy ha csak teheti, MARADJON OTTHON! Ha ez sajnos mégsem megoldható, akkor bizony a közlekedés legbiztonságosabb formája jelenleg a saját autó használata. Az alábbiakban összegyűjtöttük a COVID-19 helyzettel kapcsolatban felmerülő legfontosabb kérdéseket és válaszokat.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GY.I.K.):
1. Autót szeretnék vásárolni, illetve az autómat szervizbe szeretném vinni. Hogyan és milyen formában lehet kapcsolatba lépni a Mitsubishi kereskedésekkel és szervizekkel?
Márkakereskedéseink és szervizeink nyitva tartása némileg módosult, ezzel kapcsolatosan partnereinknél érdeklődjön, elsősorban telefonon vagy e-mailben a kereskedés weboldalán megadott elérhetőségeken: Márkakereskedők.
2. Az autómon visszahívási kampány van vagy valamilyen javítási munka szükséges. Felkereshetem-e a legközelebbi Mitsubishi márkaszervizt vagy halasszam el?
Amennyiben az autón visszahívási kampány van, vagy javítási munka szükséges, úgy vegye fel a kapcsolatot az Önhöz legközelebb eső márkaszervizzel, amely tájékoztatást fog adni a munkák elvégzésére vonatkozóan. Ha szeretné elhalasztani a javítási vagy karbantartási munkákat, kérjük, egyeztessen ezzel kapcsolatban is a márkaszervizzel.
Előzetes egyeztetést követően márkaszervizeink hozom-viszem szolgáltatással állnak az Ön rendelkezésére, arra az esetre, ha nem tudná, vagy nem szeretné felkeresni a márkaszervizt személyesen. Tájékoztatjuk, hogy márkaszervizeink gondoskodnak a járművek külső-belső fertőtlenítéséről, tisztításáról is.
Amennyiben a legközelebbi márkaszerviz esetleg bezárt vagy kapacitás kiesés miatt a gépkocsit nem tudják ott fogadni, nem célszerű a szervizelés elhalasztása. Azt tanácsoljuk, hogy egyeztessen időpontot egy másik közeli márkaszervizzel, amely nyitva tart, illetve tudja fogadni a járművet. Mitsubishi márkaszervizeink elérhetőségeit megtalálja honlapunkon.
3. Időszakos szerviz esedékes az autómon. Mi a teendőm?
Nem célszerű és nem is javasoljuk az időszakos szerviz elhalasztását. Amennyiben a legközelebbi márkaszerviz bezárt vagy kapacitás kiesés miatt a gépkocsit nem tudják ott fogadni, azt tanácsoljuk, hogy egyeztessen időpontot egy másik közeli márkaszervizzel, amely nyitva tart, illetve tudja fogadni a járművet. A Mitsubishi márkaszervizeink elérhetőségeit megtalálja honlapunkon.
Előzetes egyeztetést követően márkaszervizeink hozom-viszem szolgáltatással állnak az Ön rendelkezésére, arra az esetre, ha nem tudná, vagy nem szeretné felkeresni a márkaszervizt személyesen. Tájékoztatjuk, hogy márkaszervizeink gondoskodnak a járművek külső-belső fertőtlenítéséről, tisztításáról is.
Amennyiben azonban valamilyen oknál fogva mégsem áll módjában az időszakos szervizre eljuttatni járművét és így az időszakos karbantartással elkésne, úgy egy megjegyzés keretében azt majd karbantartáskor be kell jegyezni a szervizkönyvbe, miszerint a karbantartás a COVID-19 helyzet miatt késett. Ez az indoklás elfogadható az időszakos karbantartási késedelem esetén.
4. Mit kell tennem, ha az autómra vagy az alkatrészekre vonatkozó garancia hamarosan lejár, de rajtam kívül álló ok miatt, nem tudom megjavíttatni (betegség, karantén, műhely bezárt stb.)?
A hibát minden esetben be kell jelenteni a márkaszerviznek, még a garancia lejárta előtt (!), oly módon, hogy annak keltezése a garancia lejárta előtti legyen. Bejelentési lehetőségek: e-mail, levél.
5. A MAP (Ingyenes közúti segítségnyújtás) szolgáltatás továbbra is elérhető?
Igen, a telefonos ügyfélszolgálat továbbra is működik és a MAP szerinti szolgáltatást nyújtják: Részletek.